جهاد دانشگاهی برای ایجاد مرکز جامع سلامت زنان و خانه خلاق در ایلام

[ad_1]

ایسنا/ ایلام استاندار ایلام از کمک به جهاددانشگاهی برای ایجاد مرکز جامع سلامت بانوان و خانه خلاق و نوآور خبر داد.

در دیدار با رئیس جهاد استانی دکتر حسن بهرامونیا با اشاره به ظرفیت هایی که جهاد دانشگاهی می تواند در استان ایجاد کند، خواستار راه اندازی مرکز جامع سلامت بانوان و خانه خلاق و نوآور در استان شد و گفت: این نهاد می تواند با ایجاد مرکز جامع بانوان. سلامت برای بیماری های زنان و همچنین بحث ناباروری و سایر بیماری ها در استان است و در این زمینه هر کمک و اعتباری نیاز باشد استان همکاری خواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره به درخواست رئیس جهاددانشگاهی برای ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری در استان گفت: این مرکز می تواند بحث ساماندهی مشاغل مختلف به ویژه در بحث نرم افزار را هدایت کند. از این نظر با تخصیص مکان ها و همکاری های مناسب». تلاش می کنیم این مرکز را به سرعت ایجاد کنیم.

بهرامونیا با تاکید بر اینکه پژوهش باید منجر به تولید علم و تجاری سازی شود، ادامه داد: محور فعالیت ها در جهاد دانشگاهی باید پژوهش محصول محور با توجه به نیاز استان باشد.

وی در خصوص مرکز جامع بیماری های زنان و زایمان گفت: برای ایجاد مرکز جامع بیماری های زنان و بحث درمان ناباروری حدود 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در این مهم رایزنی خواهیم کرد.

استاندار ایلام همچنین خواستار ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری در استان شد و گفت: از این حیث جایگاه لازم برای جهاد دانشگاهی فراهم می شود.

«سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام نیز از فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پژوهشی و فناوری، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغالی خبر داد. رویان و اینسینا به استان.

وی از آمادگی جهادگران دانشگاهی برای ایجاد مرکز جامع سلامت بانوان، ایجاد خانه خلاق و نوآور، مرکز دامپروری و انجام تحقیقات محصول محور و کمک به توسعه همه جانبه استان خبر داد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *