همه دانش آموزان از امسال سابقه فرهنگی خواهند داشت

[ad_1]

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان این دانشگاه از مهرماه امسال خبر داد و گفت: این طرح برای تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف اجرا می شود.

دکتر. هادی بهرامی احسان در گفت وگو با ایسنا، وی با بیان این مطلب به آخرین وضعیت طرح ثبت نام فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: از مهر ماه سال 1400 اجرا شد، به دلایلی مانند کرونا و برخی ملاحظات دیگر به تاخیر افتاد.

وی افزود: صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه تهران مستلزم تمهیدات زیادی است که با فراهم آوردن این مقدمات سعی می کنیم یکی از برنامه های اجرایی امسال ما باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران همچنین خاطرنشان کرد: اجرای پورتفولیو فرهنگی نوعی انگیزه برای دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی ایجاد می کند و این کارنامه می تواند برنامه درسی مستندسازی فعالیت های فرهنگی تهران دانشجویان باشد. .

دکتر. بهرامی تاکید کرد: مقدمات نرم افزاری و سخت افزاری برای اجرای کارنامه فرهنگی دانشجویی دانشگاه تهران تا هفته اول مهرماه امسال فراهم می شود و می توانیم از ترم اول این برنامه را برای همه دانشجویان اجرا کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *