لیگ بسکتبال در انتظار یک فینال هیجان انگیز/غرور آفرین مقابل Passionate است

[ad_1]

جدال تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در فینال لیگ می تواند یکی از جذاب ترین فینال های لیگ قم در سال های اخیر باشد.

به گزارش ایسنا، با پایان یافتن بازی های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان توانستند جواز حضور در فینال این فصل را کسب کنند تا هواداران شاهد یکی از جذاب ترین پایان های لیگ برتر باشند. فصل های گذشته

در فینال این فصل که از فردا دوشنبه آغاز می شود ذوب آهنی ها حضور دارند که با 9 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ هستند و پس از یک دهه برای تکرار قهرمانی به فینال راه یافتند. تیمی که خیلی ها در ابتدای فصل فکر نمی کردند به چنین مرحله ای برسد.

از سوی دیگر تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی یکی از تیم های پرطرفدار سوپرلیگا است که به تشویق پرشور هوادارانش معروف است. حتی بسیاری حضور این تیم در چنین جایگاهی را به داشتن چنین هوادارانی نسبت می دهند.

لیگ بسکتبال در انتظار یک فینال هیجان انگیز/غرور آفرین مقابل Passionate است

در چهار دوره اخیر لیگ برتر، تیم شهرداری سه فصل در فینال و یک فصل به عنوان قهرمان لیگ قهرمان شد که به دلیل کرونا نیمه تمام ماند. گرگانی ها که در چهار سال گذشته عملکرد درخشانی داشته اند و حالا برای اثبات شایستگی به دنبال کسب دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ هستند.

اما اصفهانی ها به عنوان خواستگار و با ستارگانی چون ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی و آرمان زنگنه، در این فصل با وجود نداشتن حتی یک بازیکن خارجی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و به یکی از کم پرتاب ترین تیم های لیگ تبدیل شدند. .

علاقه مندان گرگانی نیز ستاره هایی مانند محمد جمشیدی، میثم میرزایی، رسول مظفری، سجاد را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پذیرفته اند و جادوهایی مانند پتی پری دارند که آنها را به تیم خطرناکی تبدیل کرده است. پتی که نزدیک به 5 سال است که گرگانی ها را دوست دارد یکی از مهره های کلیدی تیم مهران حاتمی است.

لیگ بسکتبال در انتظار یک فینال هیجان انگیز/غرور آفرین مقابل Passionate است

با این توضیحات تقابل 5 تایی شاگردان فرزاد کوهیان و مهران حاتمی مطمئنا یکی از جذاب ترین فینال های بسکتبال کشور در سال های اخیر خواهد بود، آیا آنها دومین قهرمانی متوالی را جشن خواهند گرفت؟

برنامه بازی های فینال لیگ برتر بسکتبال

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *