فرآوری محصولات خراسان جنوبی نیازمند حمایت علمی و فنی دانشگاه است

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در حوزه های کشاورزی و معدنی قابلیت های زیادی دارد و از ورودی دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع فرآوری محصولات خراسان جنوبی استقبال می کنیم.

جواد قناعت در دیدار با رئیس اداره روابط صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید از حمایت های علمی دانشگاه آزاد در توسعه همه جانبه استان از جمله معدن، کشاورزی و مسکن و مدیران استفاده شود. از توانمندی های علمی حمایت خواهد کرد.”

به گزارش ایسنا، وی گفت: فرآوری محصولات استان و ایجاد ارزش افزوده از این دارایی ها برای ما بسیار مهم است و از دانشگاه آزاد در زمینه اکتشاف هر چه بیشتر این محصولات استقبال می کنیم.

استاندار خراسان جنوبی خام فروشی مواد معدنی را یکی از دغدغه های مهم استان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد می تواند با ارائه طرح های علمی و طرح ها و پیشنهادات این دانشگاه در زمینه فرآوری مواد معدنی در استان وارد این عرصه شود. مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وی افزود: گاهی افرادی که دانش و مهارت لازم را ندارند برای سرمایه گذاری در این حوزه اقدام می کنند، بنابراین ورود دانشگاه آزاد به دلیل پشتوانه علمی و فنی لازم باعث افزایش اثربخشی کار و تسریع در روند اجرا می شود. که بسیار ارزشمند است.”

قناعت تصریح کرد: خراسان جنوبی محصولات استراتژیک متعددی در حوزه کشاورزی دارد که زعفران، زرشک و عناب از مهمترین آنها هستند و برخی از این محصولات مانند زعفران از نظر کیفیت بالاترین رتبه را در کشور دارند.

وی با اشاره به ورود برخی سرمایه گذاران به صنایع بسته بندی و تبدیلی این محصولات گفت: فرصت سرمایه گذاری برای دانشگاه آزاد اسلامی نیز فراهم شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: برگزاری جلسات تخصصی با سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی ضروری است و ما نیز از این امر حمایت می کنیم.

وی گفت: در حوزه ساخت و ساز و طرح نهضت ملی مسکن نیز مدیر خود را دارد و اگر دانشگاه آزاد بتواند با فناوری ها و توانمندی های جدید وارد این عرصه شود، روند اجرا را تسریع می کند.

رضایت بخش معدن، کشاورزی و مسکن از مهمترین زمینه های همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی است و افزود: حمایت های علمی و فنی در اجرای استان برای ما بسیار حائز اهمیت است و چشم انتظار استفاده از ظرفیت های پیچیده پژوهشی در استان هستیم. خراسان جنوبی.» .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *