شبکه ای از مشاوران زنان و خانواده در وزارت رفاه ایجاد شده است

[ad_1]

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: شبکه مشاوران و نمایندگان در امور زنان و خانواده در سطح دستگاه ها، نمایندگان مجلس، دفاتر مستقل و ادارات استانی زیر نظر وزارت تعاون، کار و کار. و معاونت اجتماعی با ظرفیت های اداری و جهادی کارگروه ها و کمیته های تخصصی نیز با رویکرد حل مسئله و با هدف رصد، بررسی وضعیت موجود، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه تخصصی و عملیاتی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، «نرجس بختیار خلج» وی در مراسم تجلیل از بانوان فعال کشور گفت: این شبکه متشکل از بانوان متخصص این وزارتخانه با رویکرد جهادی و مردمی و همسو با سیاست های مردمی و توجه وزیر تعاون، کار و رفاه تشکیل شد. بنیان خانواده را تقویت کنید». شد.

وی افزود: به عنوان اولین گام در بررسی و آسیب شناسی وضعیت موجود، به دنبال بهره مندی از ظرفیت تخصصی مجموعه و افزایش همکاری و هم افزایی بانوان با هدف مثمر ثمر ساختن اقدامات برای آینده بانوان هستیم. “.

بختیار خلج تصریح کرد: حضور جهادی و امیدوارانه بانوان در عرصه خانواده و جامعه با وجود چالش ها و مشکلات موجود موجب روشنایی و دلگرمی می شود و بار و وظیفه ما را برای حل مشکلات سنگین می کند.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد حل مسئله و استفاده از ظرفیت کارشناسان و مسئولان داخل و خارج از وزارتخانه، گفت: در بخش های مختلف این وزارتخانه اقدامات بسیار خوبی برای بانوان انجام شده است و امیدواریم این اقدامات و طرح ها نتایج خوبی را برای جامعه هدف به ارمغان می آورد.» هم مسئولان و هم جامعه هدف مستقیم و غیرمستقیم وزارت را دارند.

بختیار خلج گفت: ظرفیت بسیار بالایی از بانوان غیور و غیور داریم که همواره در عرصه های مختلف از جمله تولید و کارآفرینی نقش آفرینی کرده اند. زنان و مادران ما نه تنها در سرنوشت خود و خانواده خود نقش دارند، بلکه انشاءالله سرنوشت جامعه را به سوی تعالی و سعادت رقم می زنند. وظیفه خود می دانم به عنوان خدمتی کوچک در عرصه زن و خانواده، برای آرامش، آسایش و رشد آنان بجنگم.

مشاور وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان شاغل ستون فقرات تولید و نبض زندگی اقتصادی هستند، گفت: در جامعه مولد، زنانی داریم که وظایف مهم تری دارند در حالی که مشارکت اجتماعی کاهش مسائل و مشکلات شما در بخش مشارکت اجتماعی به منظور رسیدگی به خانواده و فرزندان باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: اهمیت توانمندسازی و مشارکت زنان در حل مشکلات خود برای رسیدن به آینده ای روشن تر و متعالی انکارناپذیر است و ما در ارتباط با این وزارتخانه و جامعه هدف برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

بختیار خلج تصریح کرد: عدم آگاهی برخی مسئولان از وضعیت زنان و مسائل و دغدغه های خاص آنان در خصوص تشکیل و تحکیم خانواده، فراهم نشدن بستر مناسب برای مشارکت و نقش آفرینی فعال زنان متخصص در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها برای زنان. و مسائل خانوادگی و عدم اعتقاد به اهمیت این رشته در بین کارکنان جامعه یکی از مواردی است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و تامین اجتماعی، وی در پایان گفت: برنامه های وزارت رفاه در دولت سیزدهم با هدف حفظ کرامت زنان و تحکیم خانواده خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *