سجادی: سال مهمی برای ورزش کشور است/ دهکده ورزشی آبادان راه اندازی می شود

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان وزیر ورزش و جوانان گفت: بحمدالله سال جدید به خوبی و با اتفاقات ارزنده ای در عرصه های مختلف آغاز شد و واقعا سال مهمی برای ورزش کشور است.

سیدحمید سجادی در اولین روز از سفر دو روزه خود به خوزستان اظهار داشت: به تیم کشتی که در بازی های آسیایی خوش درخشید و همچنین تیم ملی والیبال بانوان که چند روز پیش درخشید و نایب قهرمان شد را تبریک می گویم. . خوشبختانه سال جدید به خوبی و با اتفاقات ارزشمندی در چند حوزه آغاز شد و واقعا سال مهمی برای ورزش کشور است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به دستوری که ریاست جمهوری داده اند، نباید از یک ساعت کار غافل شویم، برنامه ریزی کردیم و در ادامه سفر استانی به استان خوزستان آمدیم. روز اول سفرم به استان خوزستان از شهرهایی مثل خرمشهر دیدن کردم و خرمشهر واقعاً مضطرب است. این شهر به همراه آبادان یادگار خوبی برای ورزش در کشور بوده است و اساسا استان خوزستان را اولین استان در ورزش و بسیاری از اتفاقات جدید می دانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر سه نماینده آبادان نیز دغدغه و پیگیر ورزش این شهرستان هستند. در عین حال مشاوران خوبی برای ما هستند و زبانشان مسئله مردم است و دقیقا به ما می گویند جوانان و مردم در کدام نقطه شهر به اتفاقات جدید نیاز دارند.

وی با اشاره به راه اندازی دهکده ورزشی در آبادان گفت: خدا را شکر زمینی به مساحت 100 هکتار برای این روستا در نظر گرفته شده و در قسمت مطالعاتی این روستا نیز کار خوبی انجام شده است. مطالعات اولیه انجام شده و برای اجرای این روستا 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که یک میلیارد تومان آن هم اکنون مصوب شده است. البته آنچه بسیار مهم است بحث مالکیت خاک و علم است. به هر حال راه اندازی این دهکده ورزشی نوید خوبی برای ورزش آبادان دارد.

سجادی با بیان اینکه انعکاس خوبی از حضور آقای دکتر بود. بنی تمیم در راس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: من خودم این موضوع را رعایت کرده ام و ایشان شبانه روز و با گزارشی از ورزشگاه پنج مهر آبادان در خدمت ورزش و جوانان استان خوزستان هستند. ، باید بگویم که این ورزشگاه نیاز به کلنگ زنی دارد. از نظر نوع مصالح و اتفاقات ساختمانی که در این ورزشگاه رخ داده است، در حال حاضر نمی توان نمره قابل قبولی برای این ورزشگاه قائل شد و باید برای این موضوع نظر عمومی صورت گیرد. من نیاز به اجماع دارم تا بتوانیم بهترین تصمیم را در این زمینه بگیریم. یکی از بهترین پیشنهادها نصب گرادیان ها است و پیشنهاد دیگز این است که آنها را به حال خود رها کنید که خوب نیست. بهترین تصمیم باید گرفته شود و آن تصمیمات بعد از این سفر گرفته می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دستورالعمل سفر ما به این صورت است که رفت و برگشت انجام می دهیم و تمام کمبودها و نیازهای درجه بررسی می شود و دستورالعمل هایی که صادر می شود جمع بندی و دستور نهایی داده می شود و سپس منابع انجام می شود. همچنین فراهم شده و برنامه ریزی و برنامه ریزی های لازم انجام شده است، استان خوزستان یکی از استان های مهم ما در عرصه ورزش است و مانند سایر حوزه ها و موضوعات، رئیس جمهور دستور و مأموریت ویژه ای را برای برخی وزارتخانه ها به ویژه در خوزستان تعیین کرده است. استان پس برای ورزش است.رئیس جمهور دستور دادند در آبادان و خرمشهر کار ویژه ای انجام شود و با پیگیری رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای هیئت دولت وظیفه خود می دانیم که عملیات خوبی را در عرصه ورزش آغاز کنیم. در استان خوزستان

وی گفت: به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر بسیاری از کارهای ورزشی به خوبی انجام نشده است و باید قدم‌های بلندتری بگذاریم و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم و حداقل دو برابر گذشته تلاش کنیم. «امیدوارم با انجام وظایف و مسئولیت‌های خود، خود را نشان دهم.

ادامه داد

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *