خرید مبل ال کهن

بر شالوده خرید مبل ال قدیمی الگوي مبل مينيماليستي با پايه اي از فولاد لوله اي خميده، که براي اولين توشه در ادامه ده سال 1930 به تیم تونت بیشتر شد، طراح جيمز ايروين يک سيستم مبلمان تمامی کاره را گسترش اعطا کرد که مي تواند در ادامه تنظيمات گوناگون گزینه به کارگیری قرار گيرد.‎ S 5000 تیم مبل ها بر شالوده يک ايده تولید و ساز بی آلایش و هوشمند هست که از اورجینال مدولار به کارگیری مي کند. استوديو ايروين با الهام از مخلوط روزافزون فضاهاي فعالیت و زندگي، طبق با بنيانگذار خود، وظيفه تصحیح هوشمندانه آن را بر عهده گرفت. به طوري که در ادامه معنی مدرن New Work جا بيفتد: بازوها و تکيه‌گاه‌هاي يکسان ساختاري يا پانل‌هاي جداکننده را مي‌توان در ادامه شکل لزوم در ادامه چارچوب صندلي مخلوط کرد تا به تیتر مانع ديد و صدا باشد. و به خوبی پانل هاي جانبي متغير آن، مي اقتدار از آن در ادامه دفترها چندین فضايي نيز به کارگیری کرد. پانل ها يک فریم براي کوسن هاي گوناگون ايجاد مي نمایند که مي اقتدار آن ها را آزادانه در ادامه محل گزینه حیث قرار داد. محدوده مبلمان شامل زبانه هاي ریز نيز مي شود. لنزهايي که به فریم فولادي لوله‌اي پيچ مي‌شوند. اين تمام مناظر مبل را ايجاد مي‌کند که به شکل مدولار قابل توسعه و تغيير هستند. S 5000 به تیتر يک مبل کلاسيک در ادامه فضاهاي نشيمن مدرن جا مي‌گيرد، در ادامه ورژن کوچکتر با پانل‌ها به يک ايستگاه کاري هوشمند تبديل مي‌شود. براي فعالیت از منزل و در ادامه ورژن هاي بزرگتر مي اقتدار از آن در ادامه بخش ها مياني اداري و تالار هاي استراحت، در ادامه فضاهاي فعالیت مشترک يا در ادامه اتاق هاي انتظار به کارگیری کرد.

 

 

مبل باغ Canisse (2 صندلي)، طراحي شده به وسیله فيليپ نيگرو، يک پناهگاه در ادامه فضاي گشوده هست که در ادامه آن مي توانيد خویش را در ادامه ميان کوسن هاي وسیع و نرمي که شما را به استراحت دعوت مي کند، بيابيد. که تاکيد شده است: طراحي تکيه گاه با زيبايي بی آلایش و نامنظم، براي مبلماني در ادامه فضاي گشوده که از آن استقبال و مراقبت مي کند، صحیح نظیر ني هايي که توده آوري شده و به نیز گره مي خورند تا قوطي هاي سنتي پرووانس را تشکيل دهند.‎ نظیر يک حصار.‎ اين بنا از انباشته اي از ميله هاي جدايي ناپذير يکديگر تشکيل شده است، اين بنا به خطي از مبلمان مدرن براي طراحي بيروني با طراحي پررنگ و شگفت انگيز تبديل مي شود.

 

– LLDPE (پلي اتيلن خطي با چگالي کم) که با قالب گيري چرخشي به دست مي آيد. مراقبت در ادامه برابر اشعه ماوراء بنفش. 100? قابل بازيافت، محلول رنگ شده. مرتبه مقاومت مکانيکي بالا و

مقاومت در ادامه برابر ضربه

تکميل دستي براي محصولات لاکي: فراهم سازي سطح، اعمال پوشش پايه، لاک زدن با رنگ اکريليک مايع يا پلي اورتان مايع اثبات در ادامه کوره، پرداخت.

– کوسن ساخته شده از فوم پلي اورتان و پارچه براي فضاي باز

 

 

فرم‌هاي نرم، اعصاب و لمسي تیم جديد ماس از خزه‌هايي الهام گرفته شده‌اند که مرحله سنگ يا چوب را در ادامه بر مي‌گيرند. هيچ گوشه‌هاي تيز و تيز وجود ندارد، هر جزئياتي براي راحتي و وقار مفيد است.‎

مجموعه خزه در ادامه سه سايز از يک نشيمن تا مبل سه نفره موجود است. اقلام تیم خزه را مي اقتدار با هر روکشي تجدید به خواست مشتري توليد کرد.

 

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *