امسال سال احیای بسکتبال ذوب آهن بود

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان مربی بدنساز تیم دسته اول ذوب آهن که با این تیم سهمیه حضور در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان را در فصل آینده کسب کرد، به حضور دو نماینده ذوب آهن در فینال لیگ دسته یک کشور و در مسابقات مردان اشاره کرد. و بانوان گفت: برای بسکتبال ذوب آهن خوب و رویایی بود، تیم مردان این باشگاه سخت اما شایسته صعود به فینال لیگ برتر است و تیم بانوان باشگاه بدون شکست فینالیست لیگ دسته اول شده و آماده بازگشت به لیگ برتر است. لیگ برتر.

انیس یاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی های لیگ دسته اول در 4 گروه با حضور 4 یا 5 تیم در هر گروه در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در جنوب حضور داشت و در تمامی دیدارهای خود شکست نخورد تا به فینال راه یابد. 4 تیم شیدا کردستان، مولتی کافه مشهد، نیشابور و ذوب آهن به نیمه نهایی راه یافته بودند و طبق قرعه کشی به مصاف نیشابور رفتیم، تیمی که فصل گذشته با برتری مقابل ما قهرمان مسابقات دسته دوم شد. امسال و در نیمه نهایی در دو بازی که با این تیم انجام دادیم موفق شدیم در بازی اول با اختلاف زیادی این تیم را شکست دهیم و در بازی دوم فقط با یک امتیاز اختلاف پیروز شویم. او توانست مولتی کافه مشهد را شکست دهد تا در فینال به مصاف نماینده کردستان برویم.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی فینال نیز گفت: هنوز زمان مشخص نیست، هرچند باشگاه ذوب آهن درخواست میزبانی کرده است، اما همانطور که دیگر فینالیست به تازگی مشخص شده هنوز صحبتی نشده است و فینال 2 است. برد در 3 بازی و تمرکز.

بدنساز تیم ذوب آهن که سابقه حضور در کادر مربیگری نامی نو دیگر نماینده اصفهان در رقابت های قبلی لیگ برتر بسکتبال بانوان را در کارنامه دارد، با خواندن وضعیت بدنی و فنی بازیکنان تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: کمی تقویت شده، قصد داریم استفاده کنیم. بازیکن غیر بومی در پست همان بازیکنی که در ابتدای فصل به دلیل عدم تمرینات پیش فصل مصدوم شد و به همین دلیل حضورش در تیم منتفی شد اما تمام تیمی که بازیکنان با آمادگی تمرین کردند و خیلی خوب هستند. از نظر فیزیکی و فنی آماده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شمس سرمربی تیم لیگ جوانان در کنار تیم است، ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و از نظر فنی بازیکنان در سطح بالایی هستند و در این فصل کشفی به آن اضافه شد. اکنون شرایط خوبی داریم و امیدوارم این آمادگی ادامه داشته باشد و با توجه به اینکه تیم بسیار جوانی داریم بتوانیم دو بازی پایانی را به خوبی انجام دهیم.

یاوری با بیان اینکه تمام دوران کودکی و بازی در ذوب آهن را سپری کرده و این بازگشت شیرینی خاصی برای او دارد، افزود: در آخرین دوره ای که ذوب آهن در لیگ برتر تیم داشت، بازیکن این تیم بودم و بعد از انحلال آن. این نام بود . من جوان بودم، از کودکی در تیم ذوب آهن بودم و تمام زندگی ورزشی من رنگ و بوی ذوب آهن دارد و برای من این بازگشت به لیگ برتر بسیار خوشایند است و خیلی خوب است که برای این بازیکن بودم. یک بار تیمم و حالا در مرحله دیگری با این تیم هستم، ما به لیگ برتر برگشتیم، واقعا عالی است. در گذشته همین روند را با ذوب آهن از پایین ترین سطوح شروع کردیم و پله پله به لیگ برتر رسیدیم. اصفهان پتانسیل حضور تیم های خوب در لیگ برتر بسکتبال را دارد. امیدوارم باشگاه همچنان از ما حمایت کند تا بتوانیم برای فصل آینده در لیگ برتر بازی کنیم. یک تیم خوب بسازید تا حرفی برای گفتن داشته باشید.

وی با بیان اینکه امسال فصل بسیار خوبی برای بسکتبال ذوب آهن بود، افزود: فصل گذشته تیم بانوان و آقایان سپاهان به مقام قهرمانی دست یافتند و در این فصل اتفاقات خوبی برای ذوب آهن در حال رخ دادن است با این تفاوت که تیم های آنها در صدر جدول قرار داشتند. و به لیگ برتر صعود کردند اما مردان ذوب آهن پس از سال ها در فینال لیگ برتر هستند و بازی سختی در فینال دارند که برایشان آرزوی موفقیت داریم و به نظر من امسال سال احیای بسکتبال ذوب آهن بود و پس از کسب دو عنوان قهرمانی، پرونده بسکتبال این فصل باشگاه ذوب آهن بسته شد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *