افزایش 12 ساعته اقامت مسافر در استان سمنان

[ad_1]

ایسنا/ سمنان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از افزایش 12 ساعته اقامت مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

امیر کرم زاده روز سه شنبه 9 فروردین 1401 در ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی 241 اظهار داشت: میانگین مدت اقامت مسافران در استان سمنان در سال های قبل از شیوع کرونا 24 ساعت بوده که افزایش یافته است. تا 36 ساعت

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با اشاره به اینکه از 26 اسفند 93 تاکنون 160 هزار مسافر نوروزی در استان اقامت داشته اند، افزود: سمنان جزو هفت استان برتر کشور از نظر اقامت مسافر است.

کرم زاده با تشکر از حمایت های استاندار سمنان افزود: فعالیت ها و خدمات خلاقانه ای در استان سمنان برای جابجایی مسافران و کاهش تصادفات جاده ای انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: در اطلاعیه جدید ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، استان سمنان به عنوان مقصد سفر مسافران نوروزی پیشنهاد شد.

مدیرکل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از حمایت و همکاری رسانه و صداوسیما مرکز سمنان در انتشار اخبار نوروزی و ارائه استان تشکر کرد.

استاندار سمنان و سرپرست تیم اجرایی خدمات مسافرتی استان سمنان با تاکید بر حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تصریح کرد: باید تلاش شود تا از حوادث و صدمات جانی و فوتی جلوگیری شود و خدمات رسانی به مسافران نوروزی انجام شود. سخنرانان نوروزی اگر تصادفات را کاهش دهند بسیار ارزشمند هستند.»

سید محمدرضا هاشمی تاکید کرد: همه امکانات استان باید بسیج شود تا خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شود.

استاندار سمنان و سرپرست تیم اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: بر اساس آمار اعلام شده، استان سمنان یکی از استان های پیشرو در زمینه ارائه خدمات به مسافران و زائران است.

وی افزود: با اقدامات خوب و به موقع بستر مسافران در استان فراهم شد و مسافران نسبت به سال های گذشته زمان بیشتری را برای استفاده از خدمات استان صرف کردند.

استاندار سمنان از فعالیت 85 گروه جهادی در استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: در حوزه اسکان مسافران و بانکداری خدمات مطلوبی از سوی دستگاه های ذی صلاح ارائه شد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *