پوشش زنده راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف جهان

[ad_1]

شبکه پرس تی وی در روز قدس برنامه ها و مستندهایی با محوریت فلسطین، تاریخ تهاجم و اشغال اسرائیل و ظلم به فلسطینیان در تاریخ پخش می کند.

به گزارش ایسنا، شبکه پرس تی وی همچنین اخبار و مستندهای روز قدس را با محوریت فلسطین، تاریخ حمله و اشغال اسرائیل، ظلم به فلسطینیان در تاریخ، مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال مناقشه فلسطین و تاثیر روز قدس پوشش داد. و مشارکت باشکوه جنابعالی در تقویت آرمان های فلسطینی با استفاده از سیاست های منفعت طلبانه و محافظه کارانه کشورهای عربی و رویکرد ناعادلانه و یکجانبه کشورهای غربی به رهبری آمریکا در قبال مردم فلسطین به مخاطبان انگلیسی زبان آنها در سراسر جهان. .

مدیر اتاق خبر پرس تی وی از پوشش زنده راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف جهان خبر داد.

نرگسخاتون رستمی افزود: در ویژه برنامه خبری که از ساعت 9 الی 14 روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود، مراسم راهپیمایی و مراسم روز قدس در شهرهای مختلف پوشش داده می شود و گزارش های این راهپیمایی ها به صورت زنده برای عموم پخش می شود.

رستمی تاکید کرد: همچنین دو برنامه ویژه خبری با حضور میهمانان و کارشناسان مسائل فلسطین در لندن و نیویورک برگزار می شود که در آن ابعاد راهپیمایی روز قدس و تاثیر آن بر مسئله فلسطین و وحدت جهان اسلام به آن پرداخته خواهد شد.”

مدیر اتاق خبر پرس تی وی ادامه داد: همچنین در روز قدس با چهار تن از رهبران و مبارزان فلسطینی مصاحبه اختصاصی خواهیم داشت.

به گفته مدیر شبکه پرس تی وی، تمامی برنامه های هفتگی این شبکه به موضوع روز فلسطین و قدس اختصاص دارد.

ابراهیم پورانوری تاکید کرد: برنامه های هفتگی پرس تی وی از جمله شبه قاره، فلسطین; طبقه بندی زدایی، آفریقای امروز، خاورمیانه، شکاف اقتصادی، گربه ها و سگ ها، ایران امروز، اعلامیه با ریچارد مدهارست، هشتگ مردمی و غیره به طور خاص بر موضوع فلسطین تمرکز دارند.

وی در تشریح جزئیات برخی از این برنامه ها گفت: موضوع برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به روز قدس به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی و تأثیر آن بر مسئله فلسطین و جلوگیری از عادی شدن این موضوع اختصاص دارد. مسئله مهم جهان اسلام

پورانوری افزود: رابرت کارتر تهیه کننده و مفسر و پاتریک هنینگسون کارشناس علوم سیاسی از لندن میهمانان این هفته هستند که از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می گیرند.

مدیر پرس تی وی ادامه داد: برنامه «ایران امروز» به مناسبت روز جهانی قدس به بررسی جایگاه و اهمیت حمایت ایران از مردم فلسطین و جنبش های آزادی خواهانه در منطقه و اهمیت قدس در حفظ و حراست از آن می پردازد. مبارزه برای حقوق فلسطینیان زنده است.

وی افزود: این برنامه با حضور دکتر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، دکتر مهدی شکیبایی نایب رئیس جمعیت حمایت از مردم فلسطین و دکتر مهدی آشنا تحلیلگر مسائل فلسطین ارائه می شود. ”

پورانوری همچنین درباره موضوع برنامه «آفریقا امروز» گفت: موضوع این برنامه به بزرگداشت روز قدس در آفریقا و اهمیت موضوع فلسطین برای مردم این قاره اختصاص دارد.

وی افزود: پروفسور فرید آساک نویسنده مسلمان و فعال ضد آپارتاید و عضو آفریقا برای فلسطین و عبدالرحمن محمد احمد فعال سیاسی از جیبوتی در این هفته آفریقا امروز در مورد اهمیت روز جهانی قدس در آفریقا سخنرانی خواهند کرد. . .

وی افزود: موضوع برنامه «شبه قاره» همچنین انعکاس مواضع مردم و دولت های شبه قاره هند در مورد مسئله فلسطین و اهمیت آن در جوامع جنوب آسیا است.

شبکه پرس تی وی علاوه بر پوشش خبری و اجرای برنامه های مختلف، مستندهای جدید و جالبی از درگیری فلسطین و اهمیت آن پخش می کند.

از این نظر مستند «گفتگو با افراد شاخص» برای اولین بار از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

این مستند به بررسی زندگی آلن سی هاگوپیان، جامعه شناس و جامعه شناس فلسطینی می پردازد و اهمیت مسئله فلسطین را از دیدگاه اندیشمندان غربی و شرقی از جمله ادوارد سعید و نوام چامسکی بررسی می کند.

موضوع مستند «10 دقیقه» نیز به بررسی ماهیت ضد صلح اسرائیل و اقدامات جنایتکارانه این رژیم در دهه های اخیر اختصاص دارد.

این مستند با یادآوری جنایات بی‌شمار اسرائیل در دهه‌های اخیر، تأیید می‌کند که امکان توافقی پایدار بین اسرائیل و فلسطینی‌ها بعید و بعید به نظر می‌رسد.

«جنگ غزه؛ «روز خانواده» مستند دیگری است که به مناسبت روز قدس از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

این مستند یک روز کامل از خانواده ای در غزه را نشان می دهد که از ترس بمباران های مکرر رژیم اشغالگر مجبور به ترک خانه های خود و رفتن به پناهگاه ها می شوند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

[ad_1] ممکن است آدرس را اشتباه تایپ کرده باشید. شما به طور خودکار به صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *